Den glömda trädgården (Bokcirkelbok 26)

av Kate Morton

  • MF: 4
  • MG: 3,5
  • SH: 3,5
  • EE: 4-
Jag skrev visst aldrig om vår senaste bokcirkelbok, så jag uppdaterar lite snabbt här och länkar till MG som ju har en egen bokblogg nuförtiden! Jag tyckte om den, som betyget skvallrar om, och är glad att jag nyligen läst Den hemlighetsfulla trädgården, som ju finns med i bakgrunden till denna!
Till nästa gång ska vi läsa Margret Atwoods Kattöga, och jag har beställt den som pocket och hoppas den hinner komma innan den ska vara läst… (Ping Adlibris!!)

One response to “Den glömda trädgården (Bokcirkelbok 26)

  1. Pingback: Ett halvt års läsning (lite drygt) | En full bokhylla är en rikedom

Kommentera

