Fatta att jag glömde!!

Som jag peppat för Tina Feys Bossy Pants, och svurit över att den inte finns som e-bok. Och när jag väl gjorde en beställning vad tror ni jag glömde?!?

Ånej, nu måste jag lägga en beställning till!😉

6 responses to “Fatta att jag glömde!!

  1. Gör ju ingenting. E-bok får man ju levererad på studs.

    • Nej alltså, den finns inte som e-bok så jag måste köpa den i papper. Beställde lite andra böcker som inte finns digitalt men glömde denna. Fattar inte riktigt hur jag kunde göra det, kanske undermedvetet för att snart få beställa igen…

  2. Så den fins i papper igen nu? Var slutsåld ett tag.

  3. Jag fick hem den idag! Tror min man kommer lägga beslag på den först, men det är ju inte som att jag inte har något annat att läsa…

  4. Den tror jag också på! Ska bli roligt att läsa inläggen sen när ni har läst den. Man får snylta lite.😉

Kommentera

