Den stora dagen!

Imorgon smäller det! Då ska husets finaste rum äntligen komma tillrätta och gå från förvaring av bokkassar till äkta bibliotek!

Före- och efterbilder utlovas!

4 responses to “Den stora dagen!

  1. Fantastiskt, det är ju drömmen!

  2. Vad avundsjuk jag blir nu! (Även om hela min familj tycks tycka att hela min lägenhet är som ett bibliotek, så har de fel! :)) Det är något speciellt med ett helt rum för det. Skönt också kan jag tänka mig att slippa ha alla böckerna i kassar. Usch, vilken mardröm!😉

  3. Det ska alltså verkligen hända? Kommer bli skitfint!

  4. Ah, det later som rena drommen! Ser verklgien fram emot att se bilderna!

Kommentera

