Invigning

Nejdå, jag är ingen supermänniska som fått upp alla böcker redan. Sanningen är att jag inte fått upp någon för precis som jag skickat pojkarna i familjen till lekplatsen och lagt Astrid på en filt på golvet kom hon på att hon var hungrig. Därför har jag nu invigt läsfåtöljen som skymtar i tidigare bilder och som också funkar bra som amningsfåtölj. Första lässtunden i biblioteket blev därför Hej vacker! – den bok jag läser i telefonen…

Lite snopet är det allt att inviga biblioteket med en ebok!

Kommentera

