Bokälskarens dröm

Mannen som driver antikvariatet på gatan jag flyttade från 2007 ringde i fredags. Bara sådär. Han hade fått in flera Claqueböcker som han trodde jag ville titta på! #megawin på det va, för att prata twitterspråk!?

Nu har jag köpt på mig vad jag tror är allt av Anna-Lisa Wärnlöf på nätantikvariat under åren som gått, men där KAN ju finnas något spännande (en gång lade han undan en jultidning där hon skrivit en krönika till mig) och inte minst enhetliga upplagor vilket jag inte har idag. Skulle sitta fint i nya bokhyllorna!

Synd bara att han inte har öppet förrän på onsdag nästa gång…

2 responses to “Bokälskarens dröm

  1. Vad trevligt att få ett sådant samtal!

  2. Vilken fantastisk service!

Kommentera

