Mitt andra bibliotek

Insåg idag att jag har ett nytt bibliotek. Ett offentligt alltså, i min stadsdel. Gick förbi och kikade och det såg jättefint ut, inte minst barnavdelningen. Och kolla här:

20110706-130815.jpg

7 responses to “Mitt andra bibliotek

  1. Wow, en bokbytarhylla. Vilken super idé! Den borde alla bibliotek ta efter!

  2. Härligt när biblioteken sommarstädar🙂

  3. Vi har samma bibliotek ser jag!😀

    • fullbokhylla

      Kirseberg? Roligt, då kanske vi springer ihop! Jag syns fn oftast med en illgrön barnvagn!

      • Jag tog fel ser jag nu. Haha! Läste slarvigt på din presenationssida att du är från Umeå och vi har en likadan hylla på stadsbibblan.🙂 Jag är umebo alltså.

Kommentera

