Om böcker jag inte hunnit blogga om

Ibland tittar jag på vår nya fina dator och tänker att jag ska blogga. Sen skriker något barn och jag spelar memoryspel/ammar liggandes i soffan läsandes på iphonen/lägger pussel med Pluppmotiv så länge att jag glömmer vad eller ens att jag tänkt en vuxen tanke.

Jag klagar inte, jag bara konstaterar.

(Detta inlägg är, som så många andra, skrivet på min telefon. Det går bra, men några genomtänkta recensioner blir det knappast…)

3 responses to “Om böcker jag inte hunnit blogga om

  1. Rätt många har tagit sommarlov ändå. Vi får komma igen lite bättre till hösten. Och om inte, så finns vi ju här ändå.:)

    • När vårt the Wire-maraton är över får jag dessutom lite mer tid på kvällarna när minst ett av barnen faktiskt sover…

  2. Jag känner att jag absolut inte hinner tänka efter, skriver få och ganska ogenomtänkta blogginlägg och bara är rätt glad att en del andra bloggar går på halvfart också…

    Njut av barnen, och blogga när lusten faller på (om den gör det)!!

Kommentera

