Hitta e-boken!

Har liksom Petra svurit över dåligt utbud och meckig sökfunktion när det gäller e-böcker, så gissa om jag blev glad när jag läste på en av mina favoritbloggar att någon tagit tag i saken. Kolla in: Hitta e-boken

* Och nu sitter jag och funderar på om det är ok att skriva ett sådant här inlägg som det första efter massakern i Norge och bestämmer mig för att det är det för jag vet fortfarande inte hur man hittar ord för något så hemskt. *

13 responses to “Hitta e-boken!

  1. Det behövs någon form av sökmotor helt klart! Och angående Norge så är det verkligen svårt att hitta något vettigt att säga eller skriva.

  2. Tack för tipset, precis vad jag letat efter. Kan bara instämma om Norge, man saknar verkligen orden.

  3. Hej!

    Det är jag som utvecklat sajten. Vad roligt att ni gillar den och att du ville tipsa om sajten! Den är precis lanserad och det kommer fler funktioner snart.

    Närmast på utvecklingslistan ligger att kunna bläddra bland kategorier för att hitta böcker.

    Extra kärlek till alla som fortsätter tipsa om sajten.

    Mvh // Johan

  4. Jättebra, tack för tipset.

  5. Fantastiskt bra tips!

  6. Tack för tipset, strålande!

    //Liolej

  7. Johan Nordberg

    Hej alla, nu är det lättare att hitta böcker i kategorier. Välkomna in!

    Mvh Johan

    • Bra! Ett problem jag upptäckt är när man vill se fler böcker av en författare och författaren har åäö i sitt namn så blir det fel symboler i sökfältet och därmed ingen träff!

  8. Pingback: Veckan som gått – fast lite försenat « Massor av ord…

  9. Pingback: Hitta en e-bok! | ordblogg.xpedition.nu

  10. Ajdå. Ska kolla på vad det kan bero på.

Kommentera

