Redo

Hittade behållaren med bloggvisitkort till slut! Som tur var har jag ingen postadress på dem så de funkar fortfarande (eller tur och tur… Det är ju inte direkt tråkigt att beställa nya, men tur för föräldraledighetskassan). Nu är jag redo för mässa!

Några bloggfikor, middagar eller liknande planerade ännu?

3 responses to “Redo

  1. Jag har bara hört att alla vill träffas, men inte specifikt när. Men jag har ju inte hängt på twitter så länge. Antar att det är där all planering sker🙂

  2. Klart vi måste ses! Är på mässan alla fyra dagar och hur kul det än är att springa runt behövs pauser och inte minst trevligt sällskap.

    • Det där cafeet vi sågs på förra året funkade väl rätt bra vad jag minns? Vi kanske skulle dra ihop något där? Eller på plats på mässan?

Kommentera

