Bokbeställarvånda

Skickade tidigare i kväll iväg en beställning på över 1500 kronor hos Bokus. Borde vara pirrig av lycka men har mest vånda. Att kurslitteratur är så dyrt. Och egentligen hade jag behövt ha böckerna nu och inte om två veckor (vilket är min erfarenhet att bokusbeställningar tar), men jag är ju en ringrostig och rättså upptagen student så nu är det som det är!

Hoppas böckerna är så intressanta som de verkar!

(Kan tillägga att jag försökt låna böckerna på biblioteket, men de är reserverade allihop, och begagnat verkar inte finnas…)

5 responses to “Bokbeställarvånda

  1. Ja, den där jäkla kurslitteraturen… Jag har en räkning på över 2000 kr. ;P Kurslitteratur är dyrt!

  2. Ja, fy 17. Minns när jag läste historia och engelska vilka utlösa summor man kom upp i. Det där var inte ovanligt för bara en månads litteratur. Sedan kom jag iofs på att jag kunde låna en massa.;) Något du ju redan försökt.=(

  3. Ja, kurslitteratur är otroligt dyrt. Jag tror jag spenderade ca 500 spänn i månaden i snitt när jag pluggade. =( Flera av dem är dock roliga att ha och jag har stor glädje av dem även efter examen.

  4. Ja, kurslitteratur är väldans dyrt! Men jag kan inte sluta tänka på vad jag skulle köpa för böcker om jag tog 1500 kr och spenderade på bokus. (Alltså inte kurslitteratur, utan böcker för nöjes skull.) Mmm, det skulle jag gilla! Tänk vad många böcker man skulle få!

  5. Känner igen det där…

Kommentera

