Breaking news

Jag köpte INTE EN ENDA bok till mig själv på mässan. Förstår ni hur många bokköp jag har innestående nu? Va, va, va?

8 responses to “Breaking news

  1. Skojar du? Ska jag gratulera eller beklaga?

    • Beklaga. Borde ha handlat på torsdagen pga minst stress och gladast dotter, men då jobbade jag (och tänkte ”man kan ju inte shoppa loss första dagen”)… Orutinerat!

  2. man ska alltid köpa så fort man ser….

  3. WOW! Vilken jättebeställning du kan göra nu! Fast förstår iofs att det är lite jobbigt att shoppa samtidigt som man jobabr och har ett barn att bära på. Blir ju lätt lite tungt.=)

  4. Förresten så himla rolitg att läsa om din mässa, både i artikelform och här på bloggen.=) Tänk att det är ett helt år till nästa nu.

  5. Men herregud!

  6. Inte en enda?!
    Oj, det hade jag aldrig klarat, nu blev jag verklgien imponerad!

Kommentera

