I love books

Ni som bor i Skåne har väl inte missat projektet med det fina namnet? På torsdag nästa vecka (17/11 kl 18.00) är det dags för mitt närmaste bibliotek (inte mitt privata, som en del av er trodde när jag formulerade mig klantigt!) att stå värd för årets sista träff, dit bland annat en av Cirkelns författare kommer! Temat är häxor och vampyrer! Läs mer här!

3 responses to “I love books

  1. Hahaha, när jag läste så trodde jag först att ”mitt hemmabibliotek” verkligen var det du har i villan! Blev lite fundersam där ett tag tills jag klickade på länken🙂

  2. Trodde jag också🙂 Tackar för tipset, hade inte koll på detta.

  3. Vilka kontaker du har som kan bjuda hem dem till ditt eget lilla bibliotek där hemma.;) Trevligt att vi får komma allihop.;)

Kommentera

