Skryt

Om nån vill veta så fick jag VG i första delkursen i barn- och ungdomslitteratur (30 poäng, halvfart på distans, Linnéuniversitetet).

Nu väntar jag på att få tillbaka uppgiften om de gamla sagorna och läser i trippelfart om begreppet pojkböcker. Samt läser Robinson Crusoe och Skattkammarön för första gången i mitt liv.

Deadline torsdag… Får se hur det går med det.

2 responses to “Skryt

  1. Skattkammarön är överraskande bra. Älskade den när jag läste den just på barn- och ungdomslitkursen.

  2. Åh vad härligt med lite skryt. Och det säger jag inte bara för att rättfärdiga eget skryt, fast jo, lite🙂 Kul att det går bra med pluggandet!

Kommentera

