Bokresan

Nån mer som ska på Bokresan i februari? Jag trodde inte jag skulle kunna det nya datumet, men saker ändrades och nu åker jag – utan barn. Frågan är om jag kommer att läsa eller sova mest!

Har inte bokat resa ännu, men det lutar åt nattåget fredag kväll, om vi inte är så många från Skåne att det motiverar bilhyra och samåkning?

5 responses to “Bokresan

  1. Jag funderar faktiskt på det. Måste nog till att bestämma mig snart, men jag kommer nog åka tåg/flyg upp i så fall.

    • Jag föredrar det också, vet bara att Bokomaten sa att set var svårt med förbindelserna. Måste kolla upp, när ledighetskaoset lagt sig…

  2. Avundsjuk är jag, på er som har möjlighet att åka. Kunde första, inställda, tillfället men inte nu. Ha en trevlig läshelg!

  3. jag kommer, goddammit! : )

  4. Jag är väldigt sugen, men får nog skippa pga att ekonomin sätter stopp. Men gärna någon annan gång. Hade varit kul att ordna någon mer lokal bokhelg framöver.

Kommentera

