Gott nytt bloggår

Vet ni? Jag tror jag vågar lova att 2012 blir ett bättre bloggår än 2011. Visserligen har jag läst 70 böcker i år, vilket får betraktas som tillräckligt boknördigt för en nybliven tvåbarnsmamma, men skriva om dem har jag inte mäktat med. Med hopp om egen bättring önskar jag er nu ett

G O T T N Y T T B O K Å R!

3 responses to “Gott nytt bloggår

  1. Känner likadant!🙂 Gott Nytt År!

  2. skönt att höra att det är fler än jag som läser, men inte orkar skriva om dem.🙂

Kommentera

