Jag lever och läser

Det blir inga ursäkter, men jag har saknat er! Har dock njutit av semester på Fuerteventura och av de sista veckorna av min föräldraledighet. Imorgon börjar allvaret, i den mån någonting verkligen är allvarligare än barnen.

Så småningom ska jag sammanfatta min läsning 2011, och berätta lite om det jag läst sedan sist. Förutom kurslitteratur är det en sent utläst julbok (Dash och Lilys) och nu på semestern Alexander McCall Smiths senaste om Scotland Street.

Just nu ser jag fram emot bokresan och den lästid som den kommer att innebära!

Kommentera

