Svindlande äventyr på låg höjd

Sitter på bussen på väg till den mindre grannstaden och förundras över att jag kom iväg! Ända sedan planen började ta form har jag brasklappat för att slippa göra andra och mig själv (mest mig själv antagligen) besvikna. Men tror ni inte att jag ska gå på bio ikväll! Med den sydligare delen av bokbloggarmaffian. Ska som vanligt bli superkul att se dem, men också att uppleva Wuthering heights med dem!

One response to “Svindlande äventyr på låg höjd

  1. Låter trevligt!🙂

Kommentera

