Jubileum

Vet ni? Jag läser lite då och då. Det är sant. Inte så mycket och inte så sammanhängande och mest böcker med en målgrupp under fem år, men ändå. Mest jobbar jag.

Men värt att fira på bloggfronten är i alla fall att jag just skrev mitt 200:ade inlägg på Lilla bokhyllan. Det handlar om konst i barnböcker. Läs vetja!

2 responses to “Jubileum

  1. Ja, men OM du känner för att komma med lite nya ionlägg så har du en utmaning hos mig.;) http://bokomaten.blogspot.se/2012/05/utmaning-i-kubik.html

  2. Grattis!

    P.S.
    jag har också jubileum och en liten utlottning.

Kommentera

