Kärleksförklaring

Måste avbryta min tystnad för en kärleksförklaring till e-boken. Efter att på enstaka lediga stunder och lite för sena nätter läst ut The Help (så bra!) blev jag plötsligt sugen på att testa den där tegelstenen alla pratar om. Vips hade jag 800 sidor Hungerspelstriologi i telefonen. Är redan fast!

4 svar till “Kärleksförklaring

  1. Toppen! Utom att jag själv somnar…. Maken håller sig vaken.

  2. Åh, jag håller med! Min första e-bok i iPhone blev just Hungerspelstrilogin. Så smidigt att läsa. Boken är hela tiden med. Och blev helt fast i Hungerspelen.

    • Jag gillar det verkligen! Så enkelt att låna via biblioteken också. Hoppas bara de får löst den ekonomiska biten!

  3. Ja, precis. Perfekt att låna men med blandade känslor för att det kostar för biblioteken.

Lämna en kommentar