Statusuppdatering

Just nu funderar jag på om jag borde lägga ner den här bloggen. Samtidigt betyder den mycket för mig, och inte minst håller jag reda på vad jag läst genom den.
Så den får helt enkelt ligga här och vila, medan Lilla bokhyllan is alive and kicking på sin nya hemvist.

Vi ses på bokmässan!

2 svar till “Statusuppdatering

  1. Att blogga om barnböcker är inte fy skam! Ibland får det ena stå tillbaka för det andra! Därför jag inte riktigt velat dela på min egen blogg, de skulle nog alternera en del i hur aktivia de var om jag gjorde det.:) Tillsvidare kör jag allt i en enda röra.:) Men behåll den här adressen! Känns tryggt att änka att du kanske kommer tillbaka här också ngn g.;)

  2. Behåll adressen, men stressas inte av den. I den bästa av världar funkar det…

Lämna en kommentar