Jag säljer inget

På sista tiden har jag varit ganska aktiv på bloggen, och inte minst deltagit i Bokbloggsjerkan. Det innebär nya besökare och för en gångs skull är inte mitt mest lästa inlägg det med rubriken ”Snygga bokstöd?”.

Uppenbarligen är detta inlägg det första du får upp när du googlar på just ”snygga bokstöd”, och jag tycker lite synd om den som tror sig kunna hitta shoppingtips genom att hamna i min blogg. Men visst, kanske är det någon som hittar boktips istället, och det är ju inte det sämsta!

Om någon undrar vad det blev för bokstöd kan jag berätta att jag inte hittade det där ultimata som kläms fast, utan nöjde mig med detta:

2 svar till “Jag säljer inget

  1. snyggt med selma, även i pengar 😉

  2. Pingback: Däremot köper jag | En full bokhylla är en rikedom

Lämna en kommentar