Läsork

Är helt slut nuförtiden. Sonen hostar sig igenom nätterna så om jag får tid för mig själv på dagtid brukar den varesig jag vill eller inte bli sovtid.

Likadant är det nu på kvällen – God natt!

7 responses to “Läsork

  1. Jag känner igen mig i det beskriver, vår lilla son har hållit på att få tänder i några veckor känns det och så har vi bytt boende några gånger, så det är en liten ledsen sak på nätterna och dom nätter han sover bättre så lider jag av en evinnerlig värk i benen ( höggravid = sova dåligt) så jag är konstant trött. Så fort jag får chansen så vill jag sova och läsa kommer lite längre ned på listan.

    Tänker att det är bra och vänja sig om några veckor är det två små som håller mig vaken och böcker är återigen långt ned på listan🙂

  2. då tar jag till en mysig barnbok

  3. Ta hand om dig, du! Nog för att det är skönt att sitta ner med en bok, men sömnen kommer först. Ibland går det inte ens om man sätter sig ner med bok i fråga, då bara somnar man över den. men sämre kudde kan man ju ha iofs.=)

  4. Som tur är väntar böckerna alltid på en. De är stillsamma tålmodiga vänner som finns kvar tills ork och lust har återvänt.

Kommentera

