Vad gör det…

image

att man är sjuk när man har så mycket läsning?

11 responses to “Vad gör det…

  1. Ska få nyaste ViLäser hemskickad till mig när den skandalöst nog inte finns till salu i Finland, lyx! Nyaste Filter måste jag också haffa när den väl kommer till butik även om jag knappt kommit till hälften i det senaste numret än😛

  2. Nu har du fått en award av mig kolla in på min blogg🙂

  3. Krya på dig!!! Vad tur att du har så mycket bra läsning!

  4. och ja, det är jobbigt när livet kommer ivägen på ett sätt som man inte tänkt.

  5. vet du, jag kan bli stressad när jag är sjuk för att jag inte hinner läsa så mycket jag vill.=) Roligt att se att det kommit en ny ViLäser dock. Får kolla brevlådan när jag kommer hem…=)

  6. det gör inget att det är mörkt ute heller

  7. Okej, tala nu om vad det står om Helena och Bengt!

    • Har du inte skaffat tidningen ännu? Kan säga så mycket som att det var en särdeles intressant intervju på ett tema som vi faktiskt diskuterat i min bokcirkel. Så det så!😉

      • Nä, jag har inte skaffat tidningen och kommer heller inte att göra förrän jag läst ut tre andra ViLäser som ligger olästa härhemma. Jag vet inte riktigt varför jag inte läser den tidningen. Möjligen för att jag har nån bra bok😉

Kommentera

