Nej, jag tänker inte luras

Har för dålig fantasi idag, så ni får hålla tillgodo med den här artikeln.

Har ni blivit lurade eller lurat någon idag?

5 svar till “Nej, jag tänker inte luras

  1. Barnen körde några varianter med ”mamma det är en igelkott/kossa/ekorre i taket” innan dagis imorse men annars har det varit lugnt på skämtfronten. Själv är jag för fantasilös för att komma på några egna lurendrejerier 😉

  2. Den artikeln gjorde min morgon kan jag säga… Jemeij Sucker.. hahaha

  3. Hahaha.

    Nej, jag har inte lurat någon eller blivit lurad… men jag ställde upp och låtsades blir lurad av dottern för att glädja henne och du må tro hon blev förtjust!

  4. Haha, jag förstår det 🙂

    Funderar på att köra ett fotoreportage från Ålidhem, tänkte på dig när jag kom på idén 🙂

Lämna en kommentar