Bokresa minsann!

Ni har väl inte missat det här superroliga initiativet? Jag har anmält mig lite preliminärt och hoppas att arrangörerna tycker att det är ok att lilla bokhyllans allra yngsta innehavare hänger med.

Ses vi i så fall där?

2 responses to “Bokresa minsann!

  1. Vilken bra idé! Jag var med på Bokhoras bokresa för några år sedan och det var väldigt trevligt. Jag ska kolla upp om jag har möjlighet att åka på detta också.

  2. Jag såg och blev sugen men insåg att tidigaste tåget upp skulle innebära att jag inte kom fram förren kl halv 2 på dagen. Synd, men så får det vara. Väldigt roligt initiativ annars. Kanske skulle ordna ett sydligare förlagt event någon gång?

Kommentera

